İş Fırsatları
Yetilerinize en yakın veya çalışmak istediğiniz pozisyonu seçtiğinizde o pozisyona ait aramış olduğumuz özelliklerle ilgili detaylı bilgiler gelecektir. Sayfanın alt kısmındaki bölümden CV gönder butonunu tıklayarak başvuru yapabilirsiniz.
Farklı Pozisyon veya staj başvurularınız en uygun pozisyona ulaşması için sitemizdeki ‘Genel Başvuru’ bölümünü doldurabilirsiniz.
GENEL NİTELİKLER
- Kompresör makineleri bakım, onarım ve arıza alanında yetiştirilmek üzere
- Meslek Liseleri’nin veya Meslek Yüksek Okullarının Elektrik, Elektronik, Motor, Otomotiv veya İş Makinaları bölümlerinden mezun,
- Tercihen SRC2 belgesine sahip
- B sınıfı sürücü belgesi olup aktif araç kullanabilen ve seyahat engeli olmayan,
- Askerlik hizmetini tamamlamış,
- Dinamik, çalışkan ve sorumluluk sahibi
- İletişim becerileri kuvvetli ve güçlü problem çözme becerilerine sahip,
- Takım çalışmasına yatkın, gelişime açık,
İŞ TANIMI
- Satış Sonrası Hizmetler Departmanı bünyesinde görev almak
- Servis planlama yetkilileri tarafından ataması yapılan bakım ve onarım işlerinin müşteri sahasında tamamlanmasından sorumlu olmak
- Gelen taleplere istinaden sorunları tespit etmek ve çözümler sunmak
- Sorumluluğunda bulunan malzemelerin/yedek parçaların stok takibini yapmak ve düzenini korumak
- İhtiyaç duyulan yedek parça tespitini yapmak,
- Sahada bakım, onarım ve arıza giderme çalışmalarında görev almak,
- Servis planı doğrultusunda yöneticilerinin verdiği görevleri yerine getirmek.
Aday Kriterleri
Tecrübe: Tecrübeli / Tecrübesiz
Eğitim Seviyesi: Lise(Mezun), Ön Lisans(Öğrenci), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci)
Askerlik Durumu: Yapıldı, Muaf
Ehliyet: B sınıfı
Gereksinimler:
- Tercihen Elektrik ve Elektronik, Makine, Enerji, Endüstri Mühendisliği mezunu,
- Tercihen İngilizce bilgisine sahip olan,
- Tercihen Kompresör sektöründe çalışmış
- Satış Sonrası Hizmetler pozisyonunda en az 3 yıl tecrübe sahibi,
- Geçerli bir sürücü belgesine sahip,
- İyi seviyede MS Office programlarının kullanılması,
- Seyahat engeli olmayan,
- Düzenli seyahat edebilecek ve gerektiğinde (fuar, eğitim, vb.) fazla mesai yapabilecek.
Aradığımız Özellikler:
- Düzenli, disiplinli, öğrenmeye ve kendini geliştirmeye istekli,
- Problem çözen ve sonuç odaklı,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Planlama becerileri ve iş takibi,
- Rekabetçi bakış açın ve ikna kabiliyeti,
- Müşteri gereksinimini anlayabilme ve çözüm üretebilme becerileri,
- Analitik düşünce yapısına sahip,
- Sorumluluk almayı seven,
- Takım çalışmalarına yatkın, insan ilişkileri kuvvetli, etik değerleri yüksek.
Sorumluluklar:
- Hedefler doğrultusunda;
- Müşteri portföyünün genişletilmesinin sağlanması.
- Müşteri Memnuniyet takibi ve raporlanması
- Müşterilerden gelen taleplerin karşılanması ve takibinin sağlanması,
- Müşterilerden gelen Arıza Bakım taleplerinin sisteme girilmesinin takibi , günlük haftalık aylık planlamaların yapılması
- Sahaya giden SSH Personelinin hazırlanan günlük planlara göre, araç stok takiplerinin yapılması ve saha organizasyonunun problemsiz işlerliğinin sağlanması
- Revizyon yapılan üreünlerin takibi ve raporlanması ve müşterilerin bilgilendirilmesinin takibi
- Garanti süreçlerinin takibi ve raporlanması
- Müşteri bazlı ciro hedeflerinin dönemsel takibinin yapılması,
- Piyasa ve müşteri taleplerinin, trendlerinin ve geri bildirimlerinin raporlanması,
- Teknik Personel eğitimlerinin organize edilmesi ve gerekirse bu eğitimlerin bizzat verilmesi
- Bayi servis ve yedek parça konularında takip ve satış arttırıcı faaliyetlerde destek ve tüm süreçlerin raporlanması
- Ürün/sistemin teknik olarak düzenli bir şekilde geliştirilmesi,
- Yeni ürün lansmanlarında teknik bilgi ve servis verilebilirlilik konularında öncülük edilmesi ve organizasyonunun sağlanması,
- Sektörel gelişmeleri ve fırsatların takip edilmesi, araştırılması ve yönetime sunulması,
- Aktif müşteri ziyaretlerin yapılması, sunumların ve eğitimlerin gerçekleştirilmesi,
- Ürün grubu bazında stok optimizasyonunun sağlanması için yıllık ve aylık öngörülerin hazırlanması
- SSH depratmanıyla ilgili Tedarik ve sevkiyat süreçleri hakkında müşteriler ve ilgili birimler arası iletişimin sağlanması,
- SSH depratmanıyla ilgili İade, değişim ve garanti süreçleri için ilgili departmanlarla koordinasyonun sağlanması,
Gereksinimler:
- Tercihen Elektrik ve Elektronik, Makine, Enerji, Endüstri Mühendisliği mezunu,
- Tercihen yüksek lisans belgesi sahibi,
- Tercihen Kompresör sektöründe çalışmış
- Satış pozisyonunda en az 3 yıl tecrübe sahibi,
- Geçerli bir sürücü belgesine sahip,
- İyi seviyede MS Office programlarının kullanılması,
- Seyahat engeli olmayan,
- Düzenli seyahat edebilecek ve gerektiğinde (fuar, eğitim, vb.) fazla mesai yapabilecek.
Aradığımız Özellikler:
- Düzenli, disiplinli, öğrenmeye ve kendini geliştirmeye istekli,
- Problem çözen ve sonuç odaklı,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Planlama becerileri ve iş takibi,
- Rekabetçi bakış açın ve ikna kabiliyeti,
- Müşteri gereksinimini anlayabilme ve çözüm üretebilme becerileri,
- Analitik düşünce yapısına sahip,
- Sorumluluk almayı seven,
- Takım çalışmalarına yatkın, insan ilişkileri kuvvetli, etik değerleri yüksek.
Sorumluluklar:
Hedefler doğrultusunda;
- Müşterilerden gelen taleplerin karşılanması ve takibinin sağlanması,
- Sorumlusu olduğu firmalara uygun çözümlerin üretilmesi, yeni satış ve iş fırsatlarının oluşturulması ve takibinin gerçekleştirilmesi,
- Sorumlusu olduğu bayi kanalı/müşteri grubu için ihtiyaç olan bütün satış ve operasyonel faaliyetlerin yerine getirilmesi,
- Müşteri portföyünün genişletilmesinin sağlanması.
- Müşteri bazlı ciro hedeflerinin dönemsel takibinin yapılması,
- Piyasa ve müşteri taleplerinin, trendlerinin ve geri bildirimlerinin raporlanması,
- Satış, satış sonrası hizmetler ve pazarlama faaliyetlerinin marka ve ürün yönetimi,
- Mevcut satış kanallarının ve bayi ağlarının geliştirilmesi,
- Ürün/sistemin teknik olarak düzenli bir şekilde geliştirilmesi,
- Yeni ürün lansmanlarına öncülük edilmesi ve organizasyonunun sağlanması,
- Sektörel gelişmeleri ve fırsatların takip edilmesi, araştırılması ve yönetime sunulması,
- Piyasada değişen rekabet koşullarını karşılayabilmek adına yeni stratejilerin belirlenmesinde katkı sağlamak
- Aktif müşteri ziyaretlerin yapılması, sunumların ve eğitimlerin gerçekleştirilmesi,
- Ürün grubu bazında stok optimizasyonunun sağlanması için yıllık ve aylık öngörülerin hazırlanması
- Tedarik ve sevkiyat süreçleri hakkında müşteriler ve ilgili birimler arası iletişimin sağlanması,
- İade, değişim ve garanti süreçleri için ilgili departmanlarla koordinasyonun sağlanması,
- Verilen tekliflerin siparişe dönüş oranını, yeni kazanılan müşterileri, satılamayan ürünlerin haftalık, aylık ve çeyreksel raporlarının hazırlanması,
- Pazardaki rakip markların/ürünlerin fiyat- performans analizinin yapılması ve raporlanması,